niedziela, 20 listopada 2016

Podejrzane mecze na żywo w dniach 19-20 Listopad 2016

Witam,

Co jakiś czas będę tutaj (na tym blogu) wrzucał przewidziane przekręty w meczach na żywo. Oczywiście w niektórych nie można być na 100% pewnym, że faktycznie mecz był ustawiony. Natomiast przy tych konkretnych meczach, które według mnie były ustawione zrobię kilka gwiazdek. Wrzucam to tutaj ponieważ na grupie chcę na bieżąco usuwać zbędne komentarze.

Mój sposób na przewidzenie fixa w meczu na żywo to: porównanie różnic w kursach między giełdą (np. betfair) a zwykłymi bukmacherami (np. bet-at-home, bwin, unibet, betano, paddy power) lub/i bukmacherami azjatyckimi (sbobet, dafabet, pinnacle itp.) a zwykłymi bukmacherami. Warto zaznaczyć, że im większa różnica tym mecz jest bardziej podejrzany. Według mnie różnice ponad 10% już są efektem nieczystej gry.

Ja osobiście nie typuję zwykłych zakładów. Zarabiam na życie wykorzystując właśnie różnice w kursach między bukmacherami. Podczas kilku lat grania, zaobserwowałem, że czasami zdarzają się właśnie takie "dziwne" sytuacje.

Korzystam przy tym z www.betburger.com/arbs?ref=100 , płacę za tą wyszukiwarkę różnic kursów 190 Euro na miesiąc. Ale Ty możesz spróbować na początek darmowe narzędzie: http://www.oddsportal.com/inplay-odds/
W momencie gdy różnica w kursach będzie około 10%, czyli w miejscu gdzie zaznaczyłem będzie ~110% to wtedy możesz zacząć przyglądać się danemu spotkaniu.

Może od razu wspomnę w jaki sposób ja zarobiłem na meczu Malezji z Kambodżą bez ryzyka ponad 120 złotych. :

Grałem zakłady na ponad 1.5 gola do przerwy u zwykłych bukmacherów. Stawki takie niskie, bo takie miałem limity maksymalne na zakład (w Unibecie po zmianie kursu można zawrzeć kolejny zakład).
Natomiast u bukmachera azjatyckiego grałem na poniżej 1.5 gola w meczu. Czyli wynik końcowy mnie nie interesował. Niezależnie od rezultatu pierwszej połowy, zarabiałem na różnicach kursów odpowiedni % łącznej stawki. Przy takich meczach jak dziś wysokość % mogą wynosić ponad 10%.
Dodatkowo kilka sekund po zagraniu jednego zakładu na ponad 1.5 gola, padła bramka na 1-1, dzięki czemu zarobiłem dodatkowych kilka złotych (bo nie zdążyłem zagrać zakładu kontrującego na poniżej 1.5 goli do przerwy).

Łączny zysk bez ryzyka: +127 zł
Zainwestowałem łącznie 360 złotych

Przykład bukmachera azjatyckiego (polecanego przez wszystkich graczy zawodowych):



Przykład "zwykłego" bukmachera (który przyjmował nawet kilka stów w meczu Malezji z Kambodżą), ale pewnie większość już tu kiedyś grała:


Podejrzane mecze na żywo na podstawie różnic w kursach między bukmacherami w dniach 19 - 20 Listopad 2016.
Gwiazdki przy numerze oznaczają stopień podejrzenia według mnie:
* niskie podejrzenie
** podejrzany mecz
*** mecz ustawiony

1# *
19.11.2016
Mecz: Olimpik Donetsk U19 - Karpaty Lviv U19
Ukraina Liga Juniorów Under 19

Komentarz dodany w przerwie meczu:
"Do obserwacji. Ukraina juniorzy.
Jak na razie nie ma wielkich różnic w kursach. Jednak w porównaniu z innymi 4 meczami w tej samej lidze, w tym meczu przyjmowane spore sumy. Widziałem spore zakłady grane na Back na wygraną gospodarzy, również przy stanie 0-1. Tworzył się surebet z bukmacherem azjatyckim (dafabet) co zdarza się bardzo rzadko."
Wynik: 5-3

2# *
19.11.2016
Mecz: Sumy - Poltava
Ukraina 2 Liga

Komentarz dodany w 33 minucie meczu:
"Ukraina do obserwacji. "Zbijane kursy" na ponad 2.5 gola w azji. Natomiast do przerwy nie widać, żeby miał być gol. Różnice w kursach z Betclickiem/Expektem w pewnym momencie powyżej 10% były. Do obserwacji."
Wynik: 1-3 (strzelanie zaczęło się dopiero od 62 minuty)

3# ***
19.11.2016
Mecz: Bahia - Bragantino
Brazylia Serie B
Komentarz dodany w 85 minucie meczu:
9% różnicy w kursach Bahia - Bragantino. rzućcie okiem na ponad 4.5 gola
Wynik: 3-2

4# ***
20.11.2016
Mecz: ***Malezja - Kambodża*** (oj Kambodża już nie po raz pierwszy)
Mistrzostwa ASEAN
Komentarz dodany w około 35 minucie pierwszej połowy:
"11% różnicy w kursach zbijany over 1.5 do przerwy"
Wynik do przerwy: 1-1

To był klasyczny przykład ustawionego meczu. Pierwszy komentarz na temat tego meczu dodał Kamil:
"Dziwna sytuacja w meczu Malezja v Kambodża. Nie sprawdzałem jeszcze kursów ale pierwsza bramka dla gości pada w bardzo dziwnych okolicznościach gdyż zawodników jest ewidentnie na pozycji spalonej (sedzia liniowy podnosi chorągiewkę, cała linia obrony sie zatrzymuje widząc to jednak sędzia główny nakazuje grac dalej dzieki czemu zawodnik wychodzi na sam na sam z bramkarzem i strzela bramkę). Niech ktoś sprawdzi wpłaty na ten mecz - pamiętam, że Malezja jakiś czas temu też przegrywała 0:1 z Papua Nowa Gwinea (znaczne spadki pre na gospodarzy) by wygrać 2:1. Tutaj spadki pre też są spore"

W 2 połowie meczu podobno były zbijane kursy na ponad 3.5 gola (niestety nie widziałem, bo byłem nieobecny przy laptopie). Po kilku minutach padł gol na 1-2, a potem na 2-2. Potem z samego przebiegu gry było widać, że Malezja zaraz wciśnie kolejnego gola (bierność defensywy rywali). Pojawiła się 5% różnica w kursach na wygraną Malezji. Kursy były na poziomie maksymalnie do 2.00. No i tak się stało gol na 3-2. Takim wynikiem zakończył się cały mecz.

Pozdrawiam !

Nowy bukmacher dla polaków, oferujący atrakcyjny bonus powitalny: